Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с врата на SW

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с врата на SW

    Колеги, днес не можах да отворя вратата на комбито, петата врата. Машинката издава шум, но лостчето до седалката няма усилие и не отваря. Няма ключалка отвън... Някой имал ли е подобен проблем?

  • #2
    Първоначално публикувано от georgi_pg Покажи съобщение
    Колеги, днес не можах да отворя вратата на комбито, петата врата. Машинката издава шум, но лостчето до седалката няма усилие и не отваря. Няма ключалка отвън... Някой имал ли е подобен проблем?
    Нямаш ли бутон за отключване на вратите и багажника на ключа?
    Giulietta 1,6 JTDm 2013
    156 SW 1,9 JTD 2003

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
      Нямаш ли бутон за отключване на вратите и багажника на ключа?
      За съжаление не работи бутона на ключа. Проблема не е в това, вратите се отключват, визирам предните и задните. Багажника се отваря само от лоста-колата е 156 SW 2002 год., като тази от подписа ти...

      Comment


      • #4
        Ами влизаш в багажника през задните седалки с фенерче и гледаш бравата на вратата. Има едно палче, натискаш го и си готов. Но да знаеш, че палецът на електромагнита ти заяжда и ако не го оправиш няма да ти е за последно
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
          Ами влизаш в багажника през задните седалки с фенерче и гледаш бравата на вратата. Има едно палче, натискаш го и си готов. Но да знаеш, че палецът на електромагнита ти заяжда и ако не го оправиш няма да ти е за последно
          Да разбирам ли че се сваля кората...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от georgi_pg Покажи съобщение
            Да разбирам ли че се сваля кората...
            Не, вижда се ... с фенерче. Работа за 30 секунди
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #7
              Оххх... Два пъти ми се е случвало - и двата пъти с пълен багажник, та трябваше да вадя чантите през седалката.

              Какъв е проблема:

              Механизма на ключалката е във вратата, като има един палец, който стърчи надолу.

              В купето има друг механизъм (със соленоид) с друг палец, стърчащ нагоре, чиято роля е да натисне горния на дясно (ако гледаш колата отзад - като влезеш посоките се обръщат ) Като опънеш ръчката жилото дърпа долния палец.

              При нормално положение палците са подредени в реда - долен, горен - като долния (скобата) се мести надясно и бута горния (чертата), който отключва.

              Код:
              _____ ___
              ___(_|______>
              Проблема е, че с времето соленоида клеясва и долния палец не се връща на 100 процента и като хлопнеш багажника реда на палците се обръща - горен, долен - и колкото и да дърпаш долния надясно - няма да се отключи, защото просто другия е от другата страна.


              Код:
              _____ ___
              _____|_(____>
              Оправията е: сваляш задните седалки, сядаш в багажника и с едно фенерче и една отверка се опитваш да бутнеш горния палец (на врата) на дясно (тук ще ти се пада в ляво, защото си вътре ).

              Ако не стане трябва да развиеш каквото можеш по платмасовата кора, която е около ключалката и с леко напъване ще я огънеш нагоре, което ще ти даде достъп до долния механизъм, от къде също може да бръкнеш. При този случай вероятно ще спукаш кората.

              След като отвориш багажника и се почерпиш една биричка да ти мине яда хубаво напръскай соленоида с WD40 или подобно и го разкарай - за да си сигурен, че се връща достатъчно и няма да се случи пак.

              Освен това е добра идея да регулираш долния механизъм да е по-високо, за да има по-голяма дупка в която да бъркаш другия път.
              Subaru Legacy 3.0R
              Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
              sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от georgi_pg Покажи съобщение
                Колеги, днес не можах да отворя вратата на комбито, петата врата. Машинката издава шум, но лостчето до седалката няма усилие и не отваря. Няма ключалка отвън... Някой имал ли е подобен проблем?
                Ключалка има завърти емблемата надясно.Това е чара на алфата дребните детайли
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщение
                  Ключалка има завърти емблемата надясно.Това е чара на алфата дребните детайли
                  Не пиши глупости. SW нямат ключалки (поне тези, дет са с черните ключове код3), а и не прочете ли по-горе
                  Last edited by NightRider; d.m.y г., 03:06.
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от vladev Покажи съобщение
                    Оххх... Два пъти ми се е случвало - и двата пъти с пълен багажник, та трябваше да вадя чантите през седалката.

                    Какъв е проблема:

                    Механизма на ключалката е във вратата, като има един палец, който стърчи надолу.

                    В купето има друг механизъм (със соленоид) с друг палец, стърчащ нагоре, чиято роля е да натисне горния на дясно (ако гледаш колата отзад - като влезеш посоките се обръщат ) Като опънеш ръчката жилото дърпа долния палец.

                    При нормално положение палците са подредени в реда - долен, горен - като долния (скобата) се мести надясно и бута горния (чертата), който отключва.

                    Код:
                    _____ ___
                    ___(_|______>
                    Проблема е, че с времето соленоида клеясва и долния палец не се връща на 100 процента и като хлопнеш багажника реда на палците се обръща - горен, долен - и колкото и да дърпаш долния надясно - няма да се отключи, защото просто другия е от другата страна.


                    Код:
                    _____ ___
                    _____|_(____>
                    Оправията е: сваляш задните седалки, сядаш в багажника и с едно фенерче и една отверка се опитваш да бутнеш горния палец (на врата) на дясно (тук ще ти се пада в ляво, защото си вътре ).

                    Ако не стане трябва да развиеш каквото можеш по платмасовата кора, която е около ключалката и с леко напъване ще я огънеш нагоре, което ще ти даде достъп до долния механизъм, от къде също може да бръкнеш. При този случай вероятно ще спукаш кората.

                    След като отвориш багажника и се почерпиш една биричка да ти мине яда хубаво напръскай соленоида с WD40 или подобно и го разкарай - за да си сигурен, че се връща достатъчно и няма да се случи пак.

                    Освен това е добра идея да регулираш долния механизъм да е по-високо, за да има по-голяма дупка в която да бъркаш другия път.
                    Перфектно обяснение на проблема,точно така е,другия случай е същия,само че причинен от стелката която застава под лоста до седлаката и непозволява отново на механизма да се върне докрай
                    Last edited by Mury; d.m.y г., 07:36. Основание: Цецо ми се скара,хихихи
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от vladev Покажи съобщение
                      След като отвориш багажника и се почерпиш една биричка да ти мине яда хубаво напръскай соленоида с WD40 или подобно и го разкарай - за да си сигурен, че се връща достатъчно и няма да се случи пак.

                      Освен това е добра идея да регулираш долния механизъм да е по-високо, за да има по-голяма дупка в която да бъркаш другия път.
                      благодаря колега, утре ще пробвам, до сега нямах време...
                      Last edited by tonov; d.m.y г., 23:23.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Перфектно обяснение на проблема,точно така е,другия случай е същия само че причинен от стелката която застава под лоста дос едлаката и непозволява отново на механизма да се върне докрай
                        Леле Мъри! Я си оправи правописните грешки
                        Колкото до пръскането на соленоида с WD40 и т.н. - при мен не помогна докато не го разпломбирах и почистих основно, след което смазах
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от vladev Покажи съобщение
                          Оххх... Два пъти ми се е случвало - и двата пъти с пълен багажник, та трябваше да вадя чантите през седалката.

                          Какъв е проблема:

                          Механизма на ключалката е във вратата, като има един палец, който стърчи надолу.

                          В купето има друг механизъм (със соленоид) с друг палец, стърчащ нагоре, чиято роля е да натисне горния на дясно (ако гледаш колата отзад - като влезеш посоките се обръщат ) Като опънеш ръчката жилото дърпа долния палец.

                          При нормално положение палците са подредени в реда - долен, горен - като долния (скобата) се мести надясно и бута горния (чертата), който отключва.

                          Код:
                          _____ ___
                          ___(_|______>
                          Проблема е, че с времето соленоида клеясва и долния палец не се връща на 100 процента и като хлопнеш багажника реда на палците се обръща - горен, долен - и колкото и да дърпаш долния надясно - няма да се отключи, защото просто другия е от другата страна.


                          Код:
                          _____ ___
                          _____|_(____>
                          Оправията е: сваляш задните седалки, сядаш в багажника и с едно фенерче и една отверка се опитваш да бутнеш горния палец (на врата) на дясно (тук ще ти се пада в ляво, защото си вътре ).

                          Ако не стане трябва да развиеш каквото можеш по платмасовата кора, която е около ключалката и с леко напъване ще я огънеш нагоре, което ще ти даде достъп до долния механизъм, от къде също може да бръкнеш. При този случай вероятно ще спукаш кората.

                          След като отвориш багажника и се почерпиш една биричка да ти мине яда хубаво напръскай соленоида с WD40 или подобно и го разкарай - за да си сигурен, че се връща достатъчно и няма да се случи пак.

                          Освен това е добра идея да регулираш долния механизъм да е по-високо, за да има по-голяма дупка в която да бъркаш другия път.
                          Днес разглобих част от кората, по-точно свалих капачката на ключалката. Отворих, като натиснах палеца. Имаше смазка по механизма. Всичко изглеждаше наред. Затворих багажника и пак същото-не се отваря. След около 40 минути разглеждане и проби установих, че на палчето, което се дърпа от жилото, е скъсан шлауха. Смених го, и пробвах. За мое учудване всичко стана ОК. Мерси на всички, които се отзоваха на питането ми.

                          Comment

                          Working...
                          X